Geen categorie

Live chat service Dierentuinen 

De live chat service van Chatkracht kan voor dierentuinen van toegevoegde waarde zijn. Door de chat service van Chatkracht toe te voegen aan de website van deze dierentuinen worden websitebezoekers binnen 30 seconden persoonlijk te woord gestaan. Website bezoekers kunnen door de live chat service van Chatkracht op een laagdrempelige manier contact opnemen met een organisatie. Daarnaast kunnen website bezoekers 72 uur per week contact opnemen met de organisatie, ook buiten de officiële openingstijden van de dierentuinen staan de chatspecialisten van Chatkracht klaar voor de website bezoeker.   

Door de live chat service van Chatkracht toe te voegen aan de website van een dierentuin, worden de personeelsleden van de dierentuin ontlast. De chatspecialisten van Chatkracht kunnen de informatieve vragen waarvoor klanten anders bellen of een e-mailsturen opvangen in de live chat. Daardoor krijgen de personeelsleden meer tijd voor de andere werkzaamheden. Aan het begin van een samenwerking met Chatkracht, moet de organisatie een kenniscentrum invullen. Doormiddel van dit kenniscentrum, kunnen de chatspecialisten bijna alle informatieve vragen van de websitebezoeker beantwoorden.  Wanneer de chatspecialist er niet uit komt wordt er altijd gevraagd naar de contact gegevens van de website bezoekers. Daarna wordt de vraag doorgestuurd naar de dierentuin. De dierentuin kan dan makkelijk contact opnemen met de klant omdat de contactgegevens en de vraag van de klant vooraf bekent zijn.  

Ook helpt Chatkracht bij het genereren van leads, als een potentiële bezoeker bijvoorbeeld een vraag heeft en direct te woord wordt  gestaan kan dit er bij helpen om de klant alsnog een ticket te laten bestellen. 

Chatkracht werkt op een erg transparante manier. Zo kunnen, indien de organisatie dat wenst, alle chat gesprekken worden doorgestuurd. Hierdoor heeft de organisatie inzicht in welke informatie er wordt vrij gegeven via de chat. Daarnaast verwerkt Chatkracht ook altijd de feedback die binnenkomt van de organisatie in het intranet. Zo blijft de informatie altijd up to date. Uit de chat gesprekken kan de organisatie ook veel informatie halen. Er worden in de live chat vragen gesteld die voor website bezoekers onduidelijk zijn. Hierdoor kan de organisatie inzien welke onderdelen op de website onduidelijk zijn voor de bezoekers en deze aanpassen.   

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *